Zeg niet 'het kan het niet', totdat je alles hebt gegeven om ervoor te zorgen dat het wel kan.

dinsdag 18 juni 2013

RettAlert - De Meervaart

Gisteren heb ik ontzettend hard gelachen! Samen met collega's van Stichting Milo was ik aanwezig bij de benefiet voor de Nederlandse Rett Syndroom Vereniging (www.rett.nl). Het was een prachtige avond waarin de kunst van communicatie met een zaal werd beoefend door o.a. La Kaandorp en  Hadewych Minis. Ze pakten de zaal in met hun liedjes en ongelofelijke vaardigheid om met taal, muziek en zang te spelen alsof het geen inspanning kost.
Stuk voor stuk waren de bijdragen sprankelend en vol energie. Het was een succes. De afterparty werd voorzien van muziek door RenĂ©e van Kooten. Wat een feest! 
Ik hoop van harte dat deze avond de uitwerking zal hebben waarop gehoopt wordt; meer bekendheid voor het Rett syndroom en de ruim 200 meisjes in Nederland die er mee te maken hebben, meer geld voor onderzoek! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je reactie achter of stel een vraag. Ik zal mijn best doen om te antwoorden.